Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Amanda ♥ - 27 juli 2013 01:50

Hej, jag har alltid velat ha en humörring. Ända sedan jag var en liten jobbig unge. Jag fick reda på att dem fans när jag kanske var 7-8 år på grund av en kompis som hade/har en. Jag var alltid avundsjuk på att hon hade en sådan :3 Jag vet att dem är fake men dem är grymt coola ju! Det måste du erkänna!
Och en av mina bästisar, Emelie skickade en länk där man kunde köpa humörringar. Och då slog det mig... Varför hade jag inte tänkt på att köpa en på internet? Är jag trög eller vad ?? haha Men liksom när jag var barn var internet bara svtplay, facebook och google (för läxor). Jag har bara glömt bort det... Så har inte tänkt på att köpa ifrån internatet.


Här har du en beskrivning på vad en humörring är för något... (det lilla kortet har alla olika färger som ringen kan ändra si till och alla färger har ett eget humör) Alltså att den typ visar vilket humör du är på. Fast det är fake men det är ändå coolt 

 



Vill verkligen ha en

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards