Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

#Heartbreaker

Av Amanda ♥ - 12 oktober 2013 23:29

Så en stor "topic" denna vecka har varit #musicmonday, #filmfridays och #heartbreaker!

Om du inte har lyssnat på heratbreaker ännu måste du det!

Det är en låt av Justin Bieber och om du inte visste det har du inte riktigt hängt med dem senaste 4 månaderna haha.

Justin har själv sagt att han kommer släppa en låt varje måndag i tio veckor (nio nu)! Den nya låten som kommer söndag, 14/10 midnatt (6 på morgonen för oss i sverige) heter All That Matters.

Och han kommer också lägga upp korta videoklipp från hans nya film Believe, som kommer ut på juldagen (25 december).

 

Jag är så spänd på filmen eftersom man kommer få se hur han haft det och dem roliga och sorliga stunderna. Det känns nästan som man är där men honom. Och jag älskar den känslan <3

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 14 december 2013 20:26

Hejsan :)  Idag har jag varit på stan med min kusin (tjej). Jag köpte ett ljuslila nagellack och ett läppbalsam ifrån eos(den med blå förpackning), båda är ifrån Kicks. Älskar nagellackets färg och läppbalsamet luktar super gott. Som godis.   ...

Av Amanda ♥ - 13 december 2013 18:01

Hejsan. Nu har jag ju varit och ätit kinamat :3 Det var riktigt gott.  Bara för jag är en cooling kommer en bild x)      Var också på stan och köpte denna underbara söta enhörningen *o*  Den är det bästa jag någonsin sett, just saying...  ...

Av Amanda ♥ - 13 december 2013 11:56

Hejsan. Idag har började jag skolan halv nio. Och vi var i klassrummet och kollade på Julkalendern och åt fika. Sen så gick vi till aulan för att kolla på "lucia tåget". Det var bara typ 7 lärare...?  Och hade lite tråkiga lektioner och sedan gic...

Av Amanda ♥ - 12 december 2013 18:29

Längtar verkligen till Julen, och jullovet för den delen.  Kollar just nu på Nightmare Before Christmas :) Har lyssnat på "några" jullåtar. Och druckit Oboy. Såklart får man inte glömma alla doftljus och änglaspelet!   Några gulliga bilder ...

Av Amanda ♥ - 12 december 2013 12:43


Fick nyss reda på att man kan lägga till gifs på bloggplaten ( i sina inlägg)???? Trodde bara att dem skulle "stanna" som en bild. Men när jag testade så funkade den :D #Glad    yaaay  I ♥ Gifs      awwww ♥   ...

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards