Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda ♥ - 31 juli 2013 12:51

Hej idag ska jag till bibliotektet och lämna några böcker och va hemma. Har inte gjort något på 3 dagar -.-

Humörringen kom hit igår (inte mobilskalet jag skickade efter samtidigt? ) och jag älskar den! Så cool :3
Har börjat kolla på The Secret Circle som hanlar om några ungdomar som är häxor och måste stoppa ondskan dan dan daaaaa

Har inget att skriva om mer förutom några bilder <3 



Ny #photoshoot med justin ;)

           

Av Amanda ♥ - 29 juli 2013 16:46

          Älskar dem här bilderna <3 Speciellt den som han har lila kläder och den med blå keps och hans fina smile :D





Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 22:17

Kommer alltid att komma ihåg kvällen jag såg honom. Även om det kommer att bli blurrigare och bluriggare. Idag var det exakt 96 dagar sedan jag såg honom. 


Biljetterna: Dagen vi fick biljetterna var en fredag klockan var ca 11.00 när Emelies mamma ringde. Varken hennes mamma eller min mamma hade fått biljetter på internetet. Men tack vare att hennes pappa som hade stått i en kö i 2 timmar så fick vi platser. Vi fick VIP-platser. Vi fick damp och började springa runt i korridoren. haha goda tider <3


Konserten: Det började med en vanlig onsdag, i skolan. Vi (Jag och Emelie) fick skippa sista lekitionen (tror det var SO). Vi gick hem till mig och åt lite och ritade i våra ansikten haha. Ca en timme efter hämtade hennes mamma och en av hennes kompisar oss i deras bil. 


Ca 2 timmar senare var vi frame. Vi åkte på en bro och vi såg globen. Vi hittade en bra parkeringsplatts som var ganska nära. Det var ingen kö eftersom alla hade gått in (vi var inte sena hennes pappa hade köat åt oss). Så vi spraing in och Emelies pappa gav oss biljetterna och VIP påsarna (Emelies mamma fick ha min för jag orkade inte ha den med mig in). Vi gick förbi vakterna. Jag köpte en läsk och någon godispåse.


Vi gick in i sekition A7 och fick se inuti globen för första gången. Vi gick ner till rad 7 och till våra platser 31 och 32 (jag hade 32). Men det var några som satt på våra platser men jag skassa bort dom xD. Efter ca 1 timme gick vi på toan och sen satte vi oss igen.


Förbandet kom ca kl 20:00. Fyra killar. Efter förbandet hade varit var alla så uppspelata så vi gorde vågen och skrek: Justin, Justin, Justin! I typ 1 timme haha

Sedan började nerräkningen på 10.00 minuter. Känndes som förevigt tills den hade blivit 00.00

Och jag kan bara säga att det var ett fantasktiskt uppträdande och minne.

Kommer alltid minnas 24/04 - 2013. 

Tack för att du gör mig må så bra, Justin. Älskar dig...


Kommer ladda upp mera bilder senare men dom är på kameran och det är lite svårt att överföra dem. Sorry.


 

Ljushavet vi hade planerat på låten Believe. 

Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 22:14

                 

Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 20:54

Seriöst, det gör mig så arg när folk hatar på honom. Visst att ingen kommer sluta med alla skämta om hans "tjejiga" utseende (som han aldrig har haft) men när dem säger att dem vill döda honom... Har ni inte några hjärtan? Hur kan ni vara så fega, elaka, hämska? Hur har ni kraft att säga att någon inte är värld något och att ni skulle kunna sjuta honom med nöje. 


Och det är inte bara han som får hat. På twitter har jag fått vissa dödshot av några random hatare (tar inget personligt). 


Är ni nöjda nu? Ni skulle aldrig våga stå framför honom och säga det ni har att säga till hans ansikte för ni är så jävla fega. 


Jag är så himla stolt över honom. Jag skulle aldrig ha klarat det om jag var i hans skor, ALDRIG. 


Han jobbar så hårt för oss beliebers. Till och med när han har varit i studion förevigt använder han hans ladiga dag att jobba i studion igen... 


Tack Justin för att du fins i mitt liv, i allas beliebers liv.

Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 20:44

Måste bara säga att som en proud beliebers kan det komma tårar på grund av dessa bilder <3  :')  Detta värmer mitt hjärta så mycket!
Är så himla stolt över honom <3 Det kan vara svårt att vara samma person som man va för 5 år sedan men han är fortfarande justin, #stillkidrauhl  LOVE YAH BABY     


   


Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 18:14

Hej hej. Tänkte bara berätta att jag har gjort en omröstning (frågestund). Du hittar den på vänsta sidan. Frågan är vem du gillar mest av några kändisar. Svara gärna <3 

Av Amanda ♥ - 28 juli 2013 16:33

Om ni undrar vart jag har varit så var jag i båten med familjen. Vi åkte dit igårmorse och vi grilade hambörjare och badade jätte mycket (iallfall jag). Men nu är jag hemma med Alice igen <3


Jag kommer åka till Gotland snart och det kommer bli jätte kul! Det är typ medeltidsvecka när vi är där så vi kommer gå på torp (och vanliga affärer såklart) och kolla på sådanna hästar och så sitter det "riddare" på som ska "peta" ner varandra med stavar. Dålig förklaring haha, men .det heter riddarspel tror jag? Och vi bor i en stuga nära havet (med våra kusiner) så jag kommer bada jätte ofta. #längtar

 

Tänkte bara säga att jag har köpt humöringern och att den kommer någon gång i veckan <3


Jag och en kompis, Emelie. Vi KANSKE ska åka till Grönalund men vi vat inte riktigt när vi kan och såvidare.


Hejdå <3

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards