Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Amanda ♥ - 25 juli 2013 21:35

Hej tänkte berätta lite om vaför jag gillar Miley. :D 


1. Hon värkar vara väldigt "down to earth".

2. Hon bryr sig inte om vad andra tycker och tänker om henne.

3. Hon är jätte söt, snygg, sexy och cool.

4. Hon är begåvad. Hon kan sådespela, sjunga och spela olika instrument.

5. Hon är snäll mot hennes fans.

6. Hennes låtar är sååååååååååå bra.

7. Älskar hennes personlighet.


Och nu orkar jag inte komma på mera anledningar så jag kommer lämna er med ett par fantastiskt fina bilder ;*


      

                       

Av Amanda ♥ - 25 juli 2013 21:11

Hej igen :P 

Som jag sa i det förra inlägget ska jag skriva lite om mig själv.


Ålder: Jag fyller år 24/11 - 99 alltså 13 år (ska fylla 14 i år).

    
Idoler: Miley Cyrus, Justin Bieber och sedan typ alla i Pretty Little Liars ;D 


Favoritfilm: Vet att detta låter barnsligt men jag älskar Tingeling. Det jag gillar med den filmen är 1. Animeringen (allt är så fint gjort). 2. Alla har olika "krafter". 3. Alla är jätte söta ju :3 


Mobil: Jag har en IPhone 4s och har massa olika skal.


Dator: Har fått en MacBook Air av skolan.

  
Favoritlåt: Det är VÄLDIGT svårt att säga men om jag måste välja... antagligen We Can't Stop av Miley Cyrus.


Favoritfärg: Lila ;)


Favoritprogram: Pretty Little Liars, How I Met Your Mother, Ghost Whisper och Face Off.


Husdjur: Har en nymfparakit (en slags papegoja). Hon heter Alice och är 2 år <3 Love her :*

     


Så, orkar inte skriva mera och tror inte ni orkar läsa mera. Bye bye ;D

Av Amanda ♥ - 25 juli 2013 20:49

Hej hej ;) 
Som ni kanske fattar av rubriken är detta mitt första inlägg på denna blogg. Anledningen till att jag skaffa denna blogg är för att jag vill ha någon stans att skriva om vad jag gillar och så. Och i nästa inlägg kommer ni få veta lite mer om vad jag "gillar".   

Kul att du kom hit och kolla ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards