Alla inlägg under december 2013

Av Amanda ♥ - 11 december 2013 19:23

Längtar till jullovet så jag kan sova ordäntligt! 10 dagar kvar!!!!! 

Fattar seriöst inte vad som är fel med mig? 
Jag sover cirka 6-7 timmar och jag har fortfarnade jätte ont i ögonen och dem är nästan alltid röda, som om jag har badat i klår i 5 år.

 

Det gör tillochmed ont bara när jag blinkar? 

Måste försöka att sova lite bättre :/

 

Aja. Just nu sitter jag och lyssnar jag på justin's nya och sista låt för MusicMondays (Confident), älskar den <3 och slappar och har tittat på The Carrie Diaries (inte så känt tror jag). Det handlar om en tjej som har förlorat sin mamma och hon jobbar på något mode ställe, kanske lite mer för tjejer men iallafall. Och sitter vid Tumblr 

You gotta love Tumblr   

 

 

Av Amanda ♥ - 8 december 2013 12:20

         


Älskar verkligen hennes musik och hennes röst är så ovanlig *O* 
Älskar hennes söta hjärta och klädstil och utseende också <3


Här kommer några av mina favorit låtar/videos med henne. 


Mowgli's road 

Älskar låten men videon är lite konstig haha 


Oh no


I am not a robot 


How to be a heartbreaker 


Primadonna 


och till sist

Power and Control 



Hejdå  

Av Amanda ♥ - 7 december 2013 21:34

Snart är det Jullov och Julafton!   Och såklart har jag köpt biljetter till Justin Bieber's nya film Believe som kommer den 19 december. Längtar ihgäl mig! 
Kollar just nu på Dexter med brorsan :) 


Har börjat lyssna jätte mycket på Marina and The Diamonds <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards