Alla inlägg den 11 december 2013

Av Amanda ♥ - 11 december 2013 19:58

Ni förstår inte hur mycket Justin har betytt för mig. Visst, han vet inte vem jag är och jag har aldrig träffat honom.
Men han är anledningen jag ler.
När han mår bra och är glad är jag också det. När han är ledsen eller mår dåligt är jag också ledsen och orolig för honom. U smile, I smile 


Det bästa och roligaste som hänt mig är att fått se hans konsert.

Vill bara tacka honom för han är min idol och han får mig att tro ♥ #Believe 

 

  

Av Amanda ♥ - 11 december 2013 19:37

Hittade denna jätte söta bilden på WeHeartIt (en hemsida med olika fina bilder). 
Ville bara dela med den   

Hoppas ni har en bra onsdag :) 

 

  Är dem inte söta? :D 

Av Amanda ♥ - 11 december 2013 19:23

Längtar till jullovet så jag kan sova ordäntligt! 10 dagar kvar!!!!! 

Fattar seriöst inte vad som är fel med mig? 
Jag sover cirka 6-7 timmar och jag har fortfarnade jätte ont i ögonen och dem är nästan alltid röda, som om jag har badat i klår i 5 år.

 

Det gör tillochmed ont bara när jag blinkar? 

Måste försöka att sova lite bättre :/

 

Aja. Just nu sitter jag och lyssnar jag på justin's nya och sista låt för MusicMondays (Confident), älskar den <3 och slappar och har tittat på The Carrie Diaries (inte så känt tror jag). Det handlar om en tjej som har förlorat sin mamma och hon jobbar på något mode ställe, kanske lite mer för tjejer men iallafall. Och sitter vid Tumblr 

You gotta love Tumblr   

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life. Welcome.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad längtar du mest till?
 Din födelsedag
 Sommaren
 Julen
 Jullovet
 Nyår
 Believe movie

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards